Praktisk Information för Havsvinden Medlemsträffar

Var: Åhusgården, Sigfridsvägen 5 (Äspet)
Insläpp: 45 minuter före programstart
Betala
enklast (helst i förväg) med Swish till 123 212 46 18. Ha gärna telefonen redo för att visa upp betalningen så undviks kö vid entrén. Det går också bra att betala med sedlar (inte mynt pga den bankkostnad det orsakar föreningen).
Ingen föranmälan och ingen platsreservation.
Allergi: vänligen säg till vid entrén eller ring i förväg till Åhusgården tel 044 24 00 20

Månadsträffar:
Tid: månadsträffarna börjar kl 14,00 och avslut normalt vid 16,00.
Entréavgiften 80 kr/person avser program, kaffe med kaka samt 1 entré-lott.
Lotter: extra lotter (utöver entré-lotten) kan köpas för 20 kr / 4 lotter. Samma Swish nr för entré som extra lotter.

Temadagar:
Tid: vanligtvis kl 13,00 med avslut ca 16. Men se aktuell temadags program här på hemsidan eller i månadsbrevet för exakta tider.
Entréavgiften 80 kr/person avser program samt kaffe med kaka.

Läs här om Taxi 01 erbjudande för körning till/från Åhusgården vid våra medlemsträffar.

De flesta av våra träffar sker i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan (se enskild programpunkt)