Bli medlem eller vänmedlem

SPF Havsvindens aktiviteter och arrangemang är endast öppna för våra medlemmar. Du kan anmäla dig som medlem här eller så kan du skicka e-post till vår medlemssekreteraren Marianne Esplund på havsvindenahus@spfseniorerna.se

Är du medlem i en annan SPF-förening men vill delta i Havsvindens aktiviteter? Då kan du bli VÄNMEDLEM i Havsvinden. Som vänmedlem har du har samma rättigheter som vid ett huvudmedlemskap förutom att du inte har rösträtt på årsmöte och inte kan ingå i styrelsen. Medlemsavgiften som vänmedlem är 110 kr för 2024.

Maila oss på havsvindenahus@spfseniorerna.se så hjälper vi till med registreringen för VÄNMEDLEMSKAP eller be din huvudförening om hjälp. Man kan tyvärr inte göra det själv här på hemsidan.