Malmö Opera

Ombud - Margaretha Woldt

Den 25 september 2024 har vi 30 biljetter till Musikalen Joyride på Malmö Opera kl 19,00.
Läs mer här

Om du vill gå på någon föreställning/konsert på Malmö Opera på egen hand, finns nu möjlighet för föreningens medlemmar att köpa biljetter till rabatterat pris.

Margaretha Woldt 070 869 58 38,  Epost Margaretha.woldt@gmail.com är föreningens "Opera-ombud”.  Om du bokar dina biljetter via henne får du 15 % rabatt på ordinarie pris.  Meddela vilken föreställning/dag/priskategori och antal biljetter.

Vid bokning av färre än 10 biljetter reserveras biljetterna i 4 dagar och därefter måste de betalas.

Betalningen swishar du till Margaretha som vidarebefordrar den till Malmö Opera.  Biljetterna får du i ett mail.

Via länken nedan kan du se vilka föreställningar som ges under säsongen. och vilka datum det finns lediga platser.

www.malmoopera.se