Våra Aktiviteter...

är en viktig del i den grund som föreningens verksamhet vilar på, men samhället förändras och utvecklas ständigt och Ljungens Seniorer vill vara en självklar del av denna utveckling.
Vår verksamhet växer hela tiden med nya medlemmar och nya idéer samtidigt som det finns entusiastiska funktionärer och styrelseledamöter som vill pensionera sig efter välförrättat värv. Glöm inte att det är föreningens yngre och nytillkomna medlemmar som måste garantera den fortsatta positiva utvecklingen av SPF Ljungens Seniorer.
Känner du dig manad och har kunskap och erfarenhet att aktivt engagera dig, eller vet du någon medlem med outnyttjade kvalifikationer för aktivt engagemang för vår sak, eller har du värdefulla synpunkter och konstruktiva goda förslag rörande föreningens verksamhet.
Kontakta någon i styrelsen.