Fredag 19 maj Föreningarnas Dag i Pulsbyn Degeberga.

SPF Seniorerna Degeberga.
Föreningarnas dag vid Pulsbyn i Degeberga.
Många besökare kom till Pulsbyn i dag. Olika föreningar visade upp sig.
Arrangörer var SPF Degeberga,Degeberga GOIF, Södra Gärds skytteförening, KFGF, Degeberga byalag och Kristianstads kommun. Föreläsningar och sagostund på biblioteket. Räddningstjänsten med polisbil, ambulans och 2 brandbilar. Till alla barns förtjusning.
Nya dansbanan invigdes med sång och musik av Hjärtats nyckel och Forzens spelmän. Lite dans blev det möjlighet till.
Trevligt att få möjlighet att få guidad visning av skolan. Förändringarnas vindar har blåst, en del av skolan kända man igen en del var ändrat eller tillbyggt.
Tack till alla som besökte Föreningarnas dag.

Fredag 19/5 Föreningarnas Dag i Pulsbyn Degeberga.

Tillsammans med Byarådet och föreningarna i byn är SPF Seniorerna Degeberga med och arrangerar Föreningarnas Dag i Folkhälsans tecken cirka 11.00 – 15.00. Mer inf om program mm kommer senare.