13 feb 2023 årsmöte

• Avtackning med en Ros Eva Andersson, Bengt Olsson, Matts Persson, Birgit Nilsson, Kristina Lindberg, Lars Lindberg, Erna Kjellkvist, Magnus Pålsson, Anders Alfe, Ingmar Andersson sittande Roland Krantz och Eivor Thell
  • Spf seniorerna Degeberga har haft årsmöte. Mötet inleddes med parentation och tyst minut. Hjärtats nyckel sjöng. Roland Krantz höll i ordförandeklubban under mötet. Efter genomförda årsmötesförhandlingar avtackades förtroendevalda av ordföranden. Därefter överlämnade ordföranden klubban till den tillträdande ordföranden som avtackade avgående ordförande. Efter förhandlingarna serverades kaffe och semla varefter Sparbankens representant informerade om it-säkerhet.
  • Avtackning med en Ros  Eva Andersson, Bengt Olsson, Matts Persson, Birgit Nilsson, Kristina Lindberg, Lars Lindberg, Erna Kjellkvist, Magnus Pålsson, Anders Alfe, Ingmar Andersson sittande Roland Krantz och Eivor Thell
  • Spf seniorerna Degeberga har haft årsmöte. Mötet inleddes med parentation och tyst minut. Hjärtats nyckel sjöng.  Roland Krantz höll i ordförandeklubban under mötet. Efter genomförda årsmötesförhandlingar avtackades förtroendevalda av ordföranden. Därefter överlämnade ordföranden klubban till den tillträdande ordföranden som avtackade avgående ordförande.  Efter förhandlingarna serverades kaffe och semla varefter Sparbankens representant informerade om it-säkerhet.

Måndag 13/2 kl 14.00 Årsmöte i Församlingshemmet.

Efter årsmötet informerar Sparbanken om IT-säkerhet och hur vi skyddar oss mot bedrägerier. Kaffe och kaka.  Möteskommitte 7.

Tryck på blå pil för mer info.
Årsmöteshandlingar 2023