SPF-app till mobilen

Nu kan du ladda ner SPF-appen till mobilen!

Appen SPF Seniorerna

Appen SPF Seniorerna ger dig en enkel tillgång till de senaste nyheterna, påminnelser, program mm. från de föreningar och distrikt du väljer att följa. All information i appen kommer från hemsidan. Det är bara så mycket enklare att nå den via appen. Bland de övriga föreningar som är anslutna kan nämnas Hallsberg, Laxå, Lerbäck och Kamraterna Örebro.

Nu finns vägledningar för att ladda ner SPF-appen i din telefon eller surfplatta. Det är mycket detaljerade vägledningar, men exakt hur det går till kan skilja lite mellan olika modeller, så det kan hända att du kan hoppa över något moment eller att någon del i instruktionen heter något annat i din mobil.

Vi kommer i anslutning till årsmötet försöka hjälpa dem som har problem med att få igång apparna.

Du hittar vägledningen här: Android    Iphone

Johan Strandberg