Fågelsång och full blomning mötte oss på Munkagård
Den 20 maj gick vi ihop med stavgångsgänget en runda vid Munkagårdsskolan. PRO var ocskå inbjudna och vi var ca 20 personer.
Solen sken och fåglarna kvittrade. Både rododendron och några av magnoliorna stod i blom.