Bli medlem.

Som medlem i SPF Seniorerna Gällared - Ullared stödjer du vårt arbete för bättre villkor för de äldre. Dessutom ger medlemskapet dig möjlighet att delta i våra aktiviteter samt att du får tidningen Senioren där du kan läsa om frågor som berör oss pensionärer och där du även kan se vilka rabatter och förmåner som är knutna till medlemskapet. Som medlem är du olycksfallförsäkrad till och från och under våra aktiviteter.

Alla som har rätt till pension av något slag, samt den som är gift eller sambo med en medlem, kan bli medlem i SPF Seniorerna. Medlemskapet gäller från den dag medlemsavgiften är betald. Medlemsavgiften per år är 230kr.

Är du medlem i annan SPF Seniorförening så kan du också bli vänmedlem i vår förening och på så vis få ta del av våra aktiviteter. Vänmedlemsavgiften per år är 50kr.

Vill du anmäla dej så kan du göra det själv i ansökan nedan eller så ringer du till någon av våra medlemsansvariga, Kerstin Andersson tel. 0705 646510 eller Jan-Erik Helmersson tel. 0706 000161 så hjälper de dej med medlemsregisteringen.

Du skall känna dej varmt välkommen i vår förening.

OBS! Om du bockar ur rutan "Tillåter tredjepartsprodukter" kommer du inte att erbjudas kostnadsfria förmåner, exempelvis förbundets medlemsförsäkring som är gratis i 3 månader för nya medlemmar

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 230,00kr