Biljard

Välkommen att spela biljard på tisdagar kl 13.00-15.00 i biljardhallen på Stockholmsvägen 17. Ingång på baksídan av huset. Inga förkunskaper behövs men vill du så finns instruktör på plats. I lokalen finns också ett par shuffleboard och dart tavla.

Vi spelar biljard varje tisdag klockan 13.00 och håller på i två timmar med en kaffepaus.  Vi vill gärna starta en eller flera nya grupper. Nybörjare får prova på två gånger med utbildning och råd om hur man gör.

Vi har tillgång till Norrtälje Biljardklubbs lokal, som ligger på Stockholmsvägen 17 i källaren ingång på baksidan. Biljardklubben har 6 biljardbord av högsta kvalitet.

Anmälan kan göras på mail till lee021@icloud.com eller på telefon 070-5610406.

Vi har idag en grupp som spelat några år. Men vi tror att det finns många som gärna skulle spela om de bara får tillfälle, och det är här nu. Blir vi många startar vi en ny grupp.