Årsmöte 2022

Årsmötet lockade 30 medlemmar till Okome bygdegård 23 februari.

Ordförande Karl-Åke Karlsson hälsade välkomna och förklarade mötet öppnat. Därefter inleddes med en parentation för de två medlemmar som avlidit sen förra årsmötet.                                             Ing-Marie Börjesson valdes att leda årsmötesförhandlingarna.                                                             I verksamhetsberättelsen konstaterades att antalet sammankomster varit begränsat på grund av pandemin. Ekonomin i föreningen är stabil med 79 000 på kontot.                                                         Ordföranden Karl-Åke Karlsson blir kvar som ordförande, vilket vi är tacksamma för. Valberedningen har kämpat hårt för att hitta ersättare. Ingen har dock nappat på erbjudandet.            Övliga styrelsemedlemmar omvaldet också liksom revisorer och valberedning.

Efter årsmötet fick vi kaffe och semlor och därefter underhäll av Henrik och Alexandra med visor och underfundiga dikter - mycket trevligt och uppskattat.