Bli medlem

SPF Seniorerna är en pigg och nyfiken organisation för seniorer. SPF Seniorerna har idag cirka 270 000 medlemmar i 27 distrikt och ca 820 föreningar runt om i landet. Föreningarna är stommen i vår verksamhet och erbjuder ett rikt utbud av olika aktiviteter som resor och motion, studiecirklar och föredrag, social samvaro och mycket mer. Som medlem kan du eventuellt bli kontaktad av våra samarbetspartners.

Medlemskap för de som har pension

Medlemskap beviljas den som har rätt att uppbära pension av något slag samt den som är gift eller sambo med medlem.

Medlemskapet i SPF Seniorerna Klubb 65 Hallstahammar kostar 250 kronor per år. Ditt medlemskap börjar gälla när du betalt medlemsavgiften.
I medlemsavgiften ingår tidningen Senioren, medlemsförmåner från vissa företag och en olycksfallsförsäkring då Du deltar i någon SPF-aktivitet, från det Du går hemifrån tills Du är hemma igen.
Anmälan om intresse eller medlemskap kan göras genom formuläret nedan.

Alla medlemmar har samma avgift, 250 kr

Klicka här för information om SPF Seniorernas hantering av personuppgifter
Närmaste förening föreslås via ditt postnummer

Årlig medlemsavgift: 250,00kr