Ordföranden har ordet: 2023

Får tacka för fortsatt förtroende för vår styrelse!                Nedan kommer några reflektioner tilli våra medlemmar i denna förändrade värld!

Får börja med att tacka för Ert stora deltagande på våra medlemsmöten mm efter ett stort uppehåll p g a restriktionerna som har varit.
Vårt mål med våra medlemsmöten är att variera teman så att alla kan känna sig nöjda. Det är inte alltid så lätt - men vi kommer att blanda med underhållning och intressanta ämnen för bl a föredrag.
Vi har som målsättning att även ha intressanta aktiviteter för ER!                            - - S  - - Sommartid : vandring med Marmen
- Boulespel på vår egen boulebana
- SPF Golfen
- Reservera onsdagen den 3 augusti till årets "Hemliga Resa!                                             -Övrigt: studiebesök, damdagar mm