Dagbok 2020 - 2022

Medlemsträff 7 december 2022

Onsdagen den 7 december hade vi medlemsträff på Multrå Församlingshem. Ordförande Stig Garefelt hälsade 55 hungriga medlemmar välkomna att äta jultallrik så här i adventstid. Det duktiga gänget som komponerat den goda jultallriken och dukat för fest var Gerd o Börje Ekman, Britt Jönsson, Mona Könberg, Barbro Jansson, Kerstin Södergren och Inger Östlund. Kaffe och kakor blev det också och efter det så sjöng och spelade Sollefteås egen duktiga musiker Kent Sundberg för oss. Han bjöd på både julmusik och lite dansbandsbetonat. Mycket uppskattat! Efter dragningen av julklappslotteriet och några extranummer av Kent, tackade ordförande alla som kommit och förgyllt vår afton. Upplyste också om att nästa träff blir på Hullsta Gård den 18 januari. Varmt välkomna dit!