Välkommen till SPF Seniorerna Umeå Norra

Månadsträff 16 april kl 13.00 i Tavelsjö Bygdegård Allsång och quiz med Lasse Gson m. fl.

Mer info!

Studiebesök onsdag 24 april kl 13.00 - 15.00 på Indexator i Vindeln Information, rundvandring. Indexator bjuder på fika.

Bussresa den 23 maj

Mer info om resan

Hej pensionär, res gratis med Norrtåg 13-16 maj Kliv på och njut av en resa utan kostnad och utan att boka biljett.

Mer info!

Har du lust att jobba någon/några veckor i sommar? Umeå kommun söker seniorer för arbete på Sjöbacka eller i hemtjänsten.

Mer info

Studiecirklar våren 2024. SPF Seniorerna Umeå Norra och Studieförbundet Vuxenskloaln inbjuder till studiecirklar.

Mer info och anmälan

Program Medlemsmöten SPF Seniorerna 2024

SPF Seniorerna inbjuder till månadsträff med palt tisdag 19 mars kl. 13.00 i Flurkmarks klubbstuga Lars Weinehall medverkar och informerar om riktade hälsosamtal

Mer info

Champagneprovning med brunch för SPF Umeå Norra Tavelsjö Wärdshus 16 mars kl. 13.00

Mer info

SPF Seniorerna Umeå Norra kallar till Årsmöte tis 20 feb kl 13.00 i Tavelsjö Bygdegård. Årsmöteförhandlingar. Föreningen bjuder på semla. Information

Mer info

Månadsträff i Tavelsjö församlingsgård tisdag 12 december kl 13.00 Lucia och Jultallrik

Mer info

Månadsträff tisd 17 oktober kl 13.00 i Tavelsjö Bygdegård Köttsoppa serveras och Åke Swahn underhåller

Mer info

Digitalidag fredag 13 okt kl 10.00-12.30 Välkommen till ett digitalt event med fokus på hur vi kan bli mer säkra och medvetna internetanvändare!

Program för månadsträffar 2023

Mer info

Månadsträff tisdag 19/9 kl 13.00 i Flurkmarks klubbstuga. Underhåller gör Roland Johansson, Gullsjöäng.

Ladda ner SPF-appen

Mer info

Gemenskapens stad Döbelnspark 19 aug, kl 12 - 16. Musik samtal och föredrag.

Mer info

Möte om Sjöbacka och om Förskoleplatser Måndag 17 april kl. 18.30, Tavelsjö Bygdegård

Mer info

Aktuella kampanjer från vårt förbund