Spf- årsmöte på Seniorernas hus

SPF Väse-Fågelviks årsmöte 2024

Mötet avhölls i Vårt Hus Skattkärr med 37 stycken deltagare och med Hans Axelsson som mötesordförande.

• Ordförande Lennart Wennberg hälsar välkomna.
  • Kassören Anders Hübinette och Bokförare Nils Jansson
  • Krångel med mikrofon
  • Serveringen sköttes av Anita Hall, Stina Ruderus och Lennart Hall.
  • Semlor
  • Ordförande Lennart Wennberg hälsar välkomna.
  • Kassören Anders Hübinette och Bokförare Nils Jansson
  • Krångel med mikrofon
  • Serveringen sköttes av Anita Hall, Stina Ruderus och Lennart Hall.
  • Semlor

Från agendan kan nämnas att styrelsen fick ansvarsfrihet och att verksamhet har bedrivits i linje med stadgarna samt att föreningens ekonomi är tillfredsställande.

P.g.a. den växande IT-kriminaliteten kan också nämnas att den ekonomiska redovisningen är bortagen från hemsidan och att det är två personer som signerar utbetalningar från banken.

Ett antal personer avtackades på sedvanligt sätt med blommor för sina insatser i föreningen: Eva-Lena Olofsson, Margit Karlsson, Maria Ståhl, Håkan Kyllander, Torbjörn Karlsson, Christina Wennberg, Kerstin Alm, Kerstin Ekmark, Nils Jansson, Irene Hübinette, några frånvarande kommer att avtackas vid senare tillfällen.

Styrelsen består av Lennart Wennberg, Agneta Carlsson, Sven-Arne Kraft, Gunilla Ledin, Inger Liljebjörn och Anders Hübinette plus nyvalda Birgitta Malm

Mötets höjdpunkt var naturligtvis kaffet med semlor som serverades av Lennart Hall, Stina Ruderus Lars Hermansson och Anita Hall, som vanligt gjordes en perfekt insats.

/Anders Hübinette