Resor

Här presenteras kommande resor

RESOR VÅREN OCH HÖSTEN 2024

Torsdag 13 JUNI 2024 HEMLIG 1-DAGS RESA

På denna Hemliga 1-dagsresa får Du uppleva en hel del nostalgi, göra några intressanta studiebesök. Under vår färd kommer Du också att få uppleva en 200 årig historia. Det kommer bli ett intressant och varierande program.

Du måste vid anmälan ange om Du till lunch vill äta inkokt lax eller fläskfilé.

Pris 1.425:- / medlem, 1.475:- ej  medlem. I priset ingår buss, entreer, FM-EM-kaffe och lunch.

Avresa från busstationen kl. 08.00.

Anmälan och betalning skall ske senast 5 maj 2024, till Anders Storm tel 070-535 56 24.  Betalning till Plusgiro 797158-3.

Resekommittén Rolf Sander, Rune Bratt, Anders Storm

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Torsdag 19 SEPTEMBER: HEMLIG RESA med kunglig och konstnärlig anknytning. Tid för avfärd och pris är ej ännu klart.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Söndag 10 NOVEMBER SÄFFLE: MUSIKALEN "WAITRESS"

Waitress är en feelgoodmusikal som hyllar kraften i vänskap, drömmar om en vällagad paj. En charmig och berörande romantisk komedi och en påminnelse om att lyckan kan finnas på de mest oväntade platser.

Vi kommer att få träffa Jenna, en gravid småstads servitris som är något av en expert på att baka goda unika pajer. De är döpta efter ovanliga smakkombinationer och de händelser som inspirerat henne att skapa dem. Jenna drömmer om lite lycka i sitt liv men vad är receptet på lycka?

Genom stöd från sina kvinniga kollegor och en oväntad romans hittar Jenna modet att återta en förlorad del av sig själv. Kanske är skratt, kärlek och vänskap det perfekta receptet på lycka?

Pris 875:-/medlem, 925:-/ej medlem. Ingår buss, entré, kaffe med räksmörgås i pausen.

Avresa från busstationen kl. 13.00.

Anmälan och betalning senast 30 september till Anders Storm tel. 070-535 56 24. Plusgirot 797158-3

Resekommitén: Rolf Sander, Rune Bratt, Anders Storm

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

DECEMBER: JULMARKNAD på än så länge okänd ort.

För mer information: kontakta Resekommittén: Rolf Sander 070 53556 24, Rune Bratt 070 548 37 18, Anders Storm 070 535 56 24