Föreningens hemsida

SPF-föreningens program finns på föreningens hemsida där det uppdateras när det finns anledning. Nyheter meddelas på månads­möten och mejlas till dem som har e-postadress. Gör det till en vana att logga in på vår hemsida, www.spfseniorerna.se/sunnersta, för att få senaste nytt!

I samband med aktiviteter anges hur och när deltagaravgift ska betalas.

Glöm inte att anteckna i din almanacka dagen för den aktivitet du har anmält dig till, så att du inte glömmer att komma!

Om du byter mejladress – eller skaffar en – var snäll och meddela Marianne Ehrengren så att hon kan ha en uppdaterad sändlista.

OBS. Du som inte har e-post eller tillgång till dator:

Vi vill gärna veta hur vi ska förmedla information om vår verksamhet, nya aktiviteter och eventuella ändringar till dig som inte har e-post eller dator. Vill du få ett brev, ett sms eller kanske ett telefonsamtal? Meddela Marianne Westerlund, 018-32 48 35 eller 070-351 42 36.

Studieförbundet Vuxenskolan stöder en del av våra aktiviteter med bidrag – det är vi tacksamma för.