Varmt välkomna till
SPF Seniorerna HAVSÖRNEN, Öregrund /Gräsö!

Vi är stolta över att tillhöra Sveriges äldsta Pensionärsförbund (bildat 1939).
SPF Seniorerna låg redan 1949 i framkant gällande jämställdhet genom att välja en kvinnlig ordförande.

Föreningen HAVSÖRNEN bildades 1991 för Öregrund/ Gräsö med tanken att samla pensionärer till bra gemensamma aktiviteter och ett socialt liv tillsammans. Ett koncept som fortfarande håller tack vare hjälp och medverkan från våra medlemmar!
Här på hemsidan hittar du information, nyheter och aktiviteter.
Vi annonserar även i Annonsnytt samt på anslagstavlor. Som medlem får man information löpande via e-post och vid speciella tillfällen gör vi massutskick via sms, därför är det VIKTIGT att vi har aktuell information från er, våra medlemmar.

Välkomna att kontakta styrelsen om ni har frågor, funderingar eller om ni vill engagera er/hjälpa till i föreningen. All hjälp är uppskattad!