Hösten 2022

Välkomna till våra månadsträffar

18 augusti
Bodil Jönsson, författare
”Tid för tillit och trygghet”

29 september
Leva Livet, njut av lyxförpackade pärlor från 50&60-talet med Malin Fredriksson och Anna Rennd

27 oktober
Evergreen Jazzband

24 november
Andreas Schönström, östra Malmö

15 december
Pontus Stenqvist med grupp
Landgång serveras 120:-

Målet med verksamheten är att det skall finnas något som passar alla. Det viktiga är att det finns möjligheter till social samvaro, att kunna knyta nya kontakter.

Styrelsens målsättning är att lämna aktuell information samt ta upp medlemsfrågor som är av allmänt intresse på våra månadsmöten.

Har ni några trevliga förslag till våra månadsträffar, studiebesök, utfärder eller resor?
Lägg gärna förslag och synpunkter i förslagslådan eller kontakta någon i styrelsen.

Medlemsavgiften för 2022 är 300 kr. Den betalar du direkt till
SPF-förbundet i Stockholm. I januari kommer inbetalningsavi med ditt OCR-nummer. Går även att få E-faktura eller autogiro på din bank. Som SPF-medlem har Du alltid rätt att deltaga i aktiviteter hos annan SPF-förening än Din egen. Det krävs ett Vänmedlemsskap. (Avgiften i Bulltofta är 100 kr.)