Gott och Blandat

Erbjudande till SPF-medlemmar:

Upplev showen Gott & Blandat till specialpris!

Gott och Blandat
Gott och Blandat!
Föreställningen spelas 14 & 15 april i Norrköping samt 4 & 5 juni i Linköping.
Era medlemmar i SPF erbjuds att boka showbiljetter för 481 kr (ord. pris är 530-535 kr).

Showbeskrivning:

En tempofylld show med det bästa av såväl gammalt som nytt. En föreställning som innehåller en stor portion humor, musik, sång och ”dans”. Roger från ”Macken” och camparen Milton med den oförglömliga dängan ”Man ska ha husvagn”. Dessa båda herrar, och många därtill, träffar du i en show med mycket skratt och härliga minnen. Jan Rippe och Per Fritzell bjuder på en hejdundrande kavalkad med många karaktärer från sin långa historia som glädjespridare.

Allt naturligtvis ackompanjerat av Den ofattbara orkestern. En show i två akter, totalt 2 h 20 min.

NORRKÖPING - LOUIS DE GEER

Torsdag 14 kl 19:30 samt fredag 15 april kl 19:30
Boka biljetter à 481 kr (ord. pris 535 kr):
1. Via www.louisdegeer.se/gottochblandat
I slutet av bokningen skriver du in bokningskod SPF för att få ditt specialpriset.
2. Louis De Geers biljettkassa i Norrköping. Öppet tisdag-fredag kl 11-14. Tag med detta mejl.
3. Via telefon 011-15 51 00. Öppet tisdag-fredag kl 11-14.