Promenad Anderstorp 25-11-26

En trevlig och oväntad promenad,
Dagens planerad promenad blev omstyrd (p.g.a.hala vägar )istället tog Sven-Erik med oss till Stigtec där vi gick en fin runda i omgivningarna och sedan dricka vårt medhavda kaffe i deras fina matsal. Vi fick även en lite rundvandring i lokalerna.
Stort tack till Sven-Erik och Tommy för en riktigt trevlig promenad och en fin stund tillsammans,