Julbord nr 2 25-12-10
Årets sista julbord. Avnjöts i församlingshemmet, där ett 40 tal medlemmar hade slutit upp för en riktigt stämningsfull eftermiddag. Vi fick än en gång njuta av Karlssons goda julbord som uppskattades lika mycket som tidigare år.
Vi fick njuta av ett mycket uppskattat besök av Lucia med följe, och de sjöng så fantastiskt fint. Det blev en varm och högtidlig avslutning på året, med både god mat och en härlig julstämning,