Välkomna till SPFseniorerna Vessigebro

SPF Seniorerna vill vara den naturliga föreningen för Dig som är pensionär. För att alla skall trivas har vi ett varierat utbud av aktiviteter. Vi har studiecirklar, föreläsningar och kulturaktiviteter liksom intressanta resor och studiebesök, och arbetar även med folkhälsa och friskvård. Vi försöker hitta aktiviteter som stimulerar till gemenskap och trivsel.
Vi tillhör en av Sveriges största seniororganisationer. Hos oss delar du gemenskapen med 270 000 medlemmar i föreningar över hela landet. Tillsammans verkar vi för att skapa bättre villkor för äldre - och ett aktivt liv för dig som senior.

Förbundets medlems och hemsidesprogram är nya för i år och sidorna hålls ständigt uppdaterade och aktuella.

Vi dokumenterar gärna med bilder.

Vår policy är att följa den nya dataskyddslagen GDPR
Om du ej vill vara med på foto eller publicering på hemsidan vänligen meddela styrelsen detta.