Om föreningen

Välkomna till SPF Seniorerna Laholm

SPF Seniorerna Laholm som har cirka 475 medlemmar, är en lokal förening till Sveriges pensionärsförbund, en ideell intresseorganisation för pensionärer - religiöst - och politiskt obundet, och verkar inom Laholm och Mellbystrand.

SPF ger dig möjlighet till livskvalite genom en  aktiv fritid i gemenskap med andra.
Vi arrangerar trivselträffar, föreläsningar, resor och motionsdanser, och har även aktivitets-grupper, som sysslar med priffe, golf, boule, hälsa- och friskvård.

Genom medlemsskap (om du har inkomst av pension av något slag) får du tidningen SENIOREN och ett antal medlemsförmåner, både lokala och nationella.

Medlemsskap erhålls genom att kontakta medlemsansvarig Renée Sunesson tel: 070-383 80 60 eller gå in på föreningens hemsida under "Bli medlem" och fylla i formuläret.