2018-08-11 PUBkvällen

Pubkvällen i Ladan på Olof Olsgård inleddes med att ordf Christer hälsade välkomna.
Därefter tog vi del av god mat. Någon grillning kunde vi inte ha på grund av eldningsförbudet, men damerna i styrelsen hade fixat god mat ändå.

Under kvällen rullade storbilder från verksamheten och från nätet visades en fyraårig dragspelare och en tioårig fiddlare som ett exempel på vad man kan hitta om man deltar i iPadkurserna.

Vidare fick bordsgrupperna tio frågor att jobba med och där segrande lag kom upp i 27 poäng av 42 möjliga. Allt från VM-resultat till bakmått.

Vi fick under kvällen några nya medlemmar som förhoppningsvis kände gemenskapen vi har i vår förening och därför vill vara med. Varmt välkomna!

Foto: Conny Snäll bild1-5, Sven-Erik Öberg bild 6-8. Klicka första bilden för bildspel.