24 Månadsmöte/Årsmöte februari 2019

55 Askimsseniorer hade mött upp för att deltaga i vårt månadsmöte tillika årsmöte. För årsredovisning och revisionsberättelse, se årsmöte ovan. Styrelsen beviljades ansvarsfrihet.
Efter årsmötet underhöll "Ros och kavaljerer" med gamla kända låtar.

• Sammanhållande för årsmötet, fr.v. Agne Öberg (kassör), Gudrun Järbur (ordförande Askimsseniorerna), Margaretha Sahlin (mötesordförande), Ralf Sjöholm (revisor)
  • Genomgång av rapporter
  • Ralf avgår som revisor och avtackas för ett mycket förtjänstfullt arbete.
  • Tack Margaretha för att du höll i klubban.
  • Delar av styrelsen: fr. v. Conny Erkfeldt, Li Lilliehöök, Karin Hedberg, Agne Öberg, Anne Engelbrektsson, Birgitta Sjöholm, Bernt Skyttermark, Eva van Odijk
  • Alltid trevligt när gamla vänner träffas
  • Kanske en framtida askimssenior?
  • Lite mer kaffe?
  • Ros och kavaljerer
  • Alltid roligt att vinna på lotteriet
  • Genomgång av rapporter
  • Ralf avgår som revisor och avtackas för ett mycket förtjänstfullt arbete.
  • Tack Margaretha för att du höll i klubban.
  • Alltid trevligt när gamla vänner träffas
  • Kanske en framtida askimssenior?
  • Lite mer kaffe?
  • Ros och kavaljerer