Luciafirande 2023 hos SPF

Hos SPF Seniorerna i Avesta är det tradition att vi får besök av lucia på årets sista månadsträff.

Det har också börjat bli tradition att det är dagmammornas smålucior med följe som kommer, så var det i år också. Med Åsa och Lena som stöd i bakgrunden, gick det finfint att framföra ett fint sångprogram, mycket uppskattat av oss alla. Man riktigt ser hur glada barnen är att få göra det här.

Nancy informerade om vad som finns på programmet i början på kommande år och om en del av de resor vi planerar för. Efter att vi fått en kaffetår med bakverk, genomförde Anders en liten enkätundersökning bland våra medlemmar som fanns på plats för att bilda sig en uppfattning om hur våra medlemmar ser oss på sociala medier så som vår web, facebook, SPF-appen eller annonser. Det är viktig information för oss för att på bästa sätt nå våra medlemmar med information men också med vad vi skulle kunna hjälpa till med i utbildning för mobil och platta.

Efter att Marianne informerat om vad som hänt på Avestas kommunala pensionärsråds senaste möte blev det dags för dragning och prisutdelning i årets sista lotteri som Anders och Hans har hand om. Nu ser vi fram mot att ses igen efter helger och årsskifte med en önskan om riktigt fina helger och God Jul och Gott Nytt år!