Om föreningen

Hej alla! Vi är en samling glada och pigga SPF Seniorer som träffas regelbundet och har trevligt tillsammans. Våra medlemsmöten äger alltid rum den sista onsdagen i månaden kl. 14. Se mötesprogram. (Ej december och juli). För det mesta håller vi till i Brunnskyrkan Åseda, men vissa gånger flyttar vi ut lite mer i naturen.

Ibland förekommer det också andra aktiviteter, som i juni då vi tar en tur till Uranäs blomsterverkstad eller något företagsbesök. Vi gör också en heldagsresa varje år. I höst tänkte vi "dra" till Eksjö med omnejd.

Varje tisdag och torsdag mellan 10-12 kan du spela boule i Åseda och på onsdagar kl. 14-17 är du välkommen till Wivis målarcirkel . Den håller till på dagverksamheten, Olofsgården i Åseda. Tisdagen den 18/4 kl. 17.30 startar vi en samtals/diskussionsgrupp med Gunilla Holmström Bokor som ledare, även den på dagverksamheten, Olofsgården.

Hjärtligt välkommen till oss!

Kontakt Gunilla Holmström Bokor, ordf.