SPF:appen

SPF har lanserat ett nytt hjälpmedel för oss seniorer - SPF-appen

Om appen

SPF Seniorerna är appen för alla nuvarande och blivande medlemmar. I appen samlar vi Nyheter, Aktiviteter och annan information baserat på spfseniorerna.se och lokal information på ett lättillgängligt sätt.
Du kan bland annat få nyheter från Förbundet, Distriktet och Föreningar, se vilka Aktiviteter som anordnas, Bli medlem och ta kontakt med din förening.

I appen väljer du din förening, med Favoritfunktionen kan du välja flera. När en nyhet publiceras får du en notifikation direkt i telefonen och på så sätt är du enkelt uppdaterarad om vad som händer i din förening, distrikt eller förbund beroende på vad du väljer i inställningar.

Har du en Android-telefon laddas appen ner från Google Play och om du har en Iphone laddas den ner från App Store.  Om du behöver hjälp med installationen, hör av dig till någon i styrelsen så får du hjälp.

Missa inte viktig information utan se till att ha SPF-appen.