SPF Seniorerna Kilsbygden

Vi är en förening för seniorer 60 år och uppåt som arbetar för pensionärers bästa i samhället.
Vi har träffar varje månad (med uppehåll mitt i sommaren) där vi äter något gott kombinerat med någon form av underhållning och lotteri.
Flera olika aktiviteter ingår i vår verksamhet. Se under respektive rubrik i menyn vad som pågår eller kommer att starta.
Medlemsavgiften för 2020 är 236:-
Är du mellan 60 och inte fyllt 70 år kan du teckna livförsäkring till ett bra pris hos Skandia.
Det finns också en bra olycksfallsförsäkring som kan tecknas när som helst under medlemskapet i vår förening.
Medlemskapet i SPF ger också rabatt hos olika företag t.ex. Skandia , SJ, VikingLine m.fl.

Vi vill gärna ha just dig som medlem. Du kan enkelt gå in på denna hemsida under rubriken "Bli medlem" och fylla i formuläret och trycka på skicka.
Det går också bra att ringa vår ordförande Ing-Britt Bergström på 070 - 633 45 01 för anmälan eller ytterligare information.