SPF Seniorerna N Härene - Hovby

SPF Seniorerna Sveriges Pensionärsförbund är en medlemsorganisation, politiskt och religiöst obunden. Föreningen riktar sig till alla som har rätt till pension oavsett ålder och vi samarbetar med många för att skapa ett bra samhälle för pensionärer. I hela landet finns nästan 800 föreningar och omkring 260 000 medlemmar. Vi i N Härene-Hovby tillhör skaran av mindre föreningar.

Våra månadsträffar har vi i N Härene Bygdegård då vi inte besöker några aktiviteter på andra platser. Boulen och vävarna håller tilll i Bygdegården.

Bli medlem

Medlemsavgiften 2024 är 200 kr/person (160 kronor till riksorganisationen, 20 kronor till distriktet och 20 kronor till lokalföreningen).

Är ni intresserade att bli medlem hos oss eller har frågor kontakta gärna Lars-Åke Larsson tel: 073 0476948 eller e-post lars.kj26@gmail.com