2024

Här kan du se de planerade resorna och del annat som vi ska försöka genomföra under verksamhetsåret.

17 april: Anton Kropp Olsson informerar teknik till vardags som hjälper oss alla. Tar även upp faror och risker med tekniken. Alla intresserade äldre är välkomna inte enbart medlemmar i SPF Seniorerna. Mer information.

23 maj: Hea-gården i Munka Ljungby. Heldag med guidning i vacker trädgård och intressanta byggnader. Fika, lunch, och underhållning. Avfärd från Torget klockan 09.00 och hemma igen cirka 17.30. Pris: 670 kronor per person. Anmälan på anmälningslista vid medlemsmöten eller på Väntjänsten. Betalning till bankgirs 361-2173  senast den 15 maj.  Mera information och även på www.heagården.se

6 oktober: Vi besöker Kristianstads teater och ser musikalen GREASE! Information.