Bokningsregler m.m.

OBS! Första bokningsdag för vårens aktiviteter, som ej tidigare offentlig-gjorts är: den 9/1 kl. 10.00 via besök, mail eller telefon se nedan.

Bokning av aktiviteter i pärmen med deltagarlistor kan göras i vår föreningslokal, Strandvägen 25, varje tisdag mellan kl.10.00 och 12.00. Givetvis kan man också skicka mail till vår e-postlåda: spflommasodra594@telia.com eller ringa till 072-7412122 tisdagar ovanstående tid när vi har jour.

Vid endagsresor och arrangemang, som föreningen står för betalas avgiften till vårt BG.nr. 5286-2067.Vid flerdagsresor betalas avgifter direkt till researrangören, som skickar faktura och information om resan till deltagarna.

OBS! Vid varje inbetalning för aktivitet, måste både aktivitet och namn på alla deltagare anges. Inga betalningar får göras förrän bokningen är bekräftad.

Vid avbokning efter sista betalningsdag återbetalas inga avgifter. För avgifter till researrangör gäller dennes villkor.  Avbokning av resor meddelas: akelindskog38@gmail.com.      tel  073-0298616.

För att få delta i våra arrangemang måste du vara medlem i         SPF Lomma eller vänmedlem till oss. Vid bokningstillfället måste du anmäla om du vill ha specialkost.

OBS! Styrelsen organiserar arrangemang, men påtar sig inte att agera ledsagare under teaterbesök eller resor. Har du behov av ledsagare/vän anmäl och betala in avgiften för din ledsagare/vän, som inte behöver vara pensionär eller medlem i SPF men har ansvaret för ditt välbefinnande och förflyttningar under aktiviteten.