Om föreningen

SPF Seniorerna Gillhög Löddeköpinge

SPF Gillhög bildades hösten 1997, efter avknoppning från SPF Club 75 i Kävlinge. Verksamheten är i Kävlinge kommuns västra del och rekryteringsområdet är Löddeköpinge, Barsebäck, Barsebäckshamn, Vikhög, Hofterup, Ålstorp, Hög och Dösjebro.

Namnet Gillhög är hämtat från gånggriften, som finns på kullen till vänster om landsvägen mellan Löddeköpinge och Barsebäckshamn. Denna gånggrift är daterad till c:a år 3300 f. Kr.

SPF Gillhög har utvecklats mycket snabbt och har under tidigare år fått priser som en av de mest expansiva SPF föreningarna i Sverige.

De många olika arrangemangen och aktiviteterna som anordnas lockar många pensionärer till föreningen och i år kan vi erbjuda 57 olika programpunkter. För att deltaga i våra aktiviteter måste Du vara medlem eller vänmedlem i SPF Gillhög.

Årsavgift:
Ordinarie medlem 250 kr/person, avgiften betalas med avi som skickas ut centralt från förbundet eller via e-faktura. Länk till ansökan.
Vänmedlem 135 kr/person  (detta förutsätter att du betalar fullt medlemskap i en annan SPF-förening).

Besöks - och postadress: Bagerivägen 13A, 246 30 Löddeköpinge

Bankgironr: 5550-8865.