Förbundsmästerskap i Falkenberg
Kära Boulevänner,
Jag vill uttrycka mitt varmaste tack till alla som deltog i förbundsmästerskapet i boule i Falkenberg. Det var en fantastisk upplevelse att se fem lag från vår klubb tävla med sådan passion och skicklighet.
Ett stort tack till arrangörerna för ett väl genomfört evenemang och för att ni skapade en så trevlig atmosfär. Ert hårda arbete och engagemang gjorde tävlingen minnesvärd för oss alla.
Tack också till alla deltagare för ert sportsliga uppträdande och för att ni bidrog till en härlig stämning. Vi ser fram emot att delta i framtida tävlingar och fortsätta att utveckla vår kärlek till boule.
Lagen med följande spelare.
Lag 1 Kenth Paulsson, Inger Persson, Kenneth Lundquist
Lag 2 Lisbeth Christjansen, Lena Larsson, Kerstin Lundquist
Lag 3 Ulla Erlandsson, Lisbeth Paulsson, Monica Petersson
Lag 4 Göran Wiktorin, Glenn Nielsen, Henry Lennervald
Lag 5 Bertil Erlandsson, Kenth Petersson, Jorma Persson
Lag 2,3 och 4 gick vidare till kvartsfinalerna, mycket bra jobbat.
Med vänliga hälsningar,
Bertil
________________________________________