Ordförande har ordet

Bästa SPF Seniorer i Sällskapet Armeria!

Vilket fantastiskt år vi har haft! I år har vi 133 nya medlemmar. Våra aktiviteter har varit fullbokade och uppskattade. Från resan till Oslo återvände 40 av våra medlemmar med många nya upplevelser och mycket nöjda med hela resan.

Nu har vi en härlig vår framför oss med många spännande och intressanta aktiviteter. Redan den 23 januari har vi en provning: mat och vin med Linda Nilsson. Resan denna termin går till Göteborg, där vi besöker museum och får vara med på premiären av Tosca på den vackra operan.

Intressanta månadsmöten, teater, musik och utflykter blir det också.

Vet du att Armeria är det latinska namnet på blomman Trift, som pryder första sidan på vårt program?

Ett kom ihåg: Anmäl dig först till ansvarig för den aktivitet du önskar deltaga i och betala därefter. Ansvarig måste ha kontroll på antalet anmälda, då antalet ofta är begränsat.

Hjärtligt välkomna alla gamla och nya medlemmar! Hoppas vis ses!

Ulla Jerre Rundcrantz Ordförande