VÄLKOMMEN TILL SPF SENIORERNA KNISLINGE
SPF Seniorerna Knislinge är en lokalförening av Sveriges Pensionärsförbund, SPF Seniorerna. en ideell, partipolitiskt och religiöst obunden intresseorganisation för pensionärer. Föreningen bildades år 1992 och har idag cirka 192 medlemmar i Knislinge, Hanaskog, Hjärsås, Immeln, Broby m.fl. samhällen.

Föreningens strävan är att ge medlemmarna möjligheter att under trevliga former träffas på månadsmöten, utflykter, motionsaktiviteter, i studiecirklar m.m. Du kan läsa om aktuella föreningsaktiviteter i Föreningsmeddelande i Kristianstadsbladet och under Föreningsinfo i Norra Skåne (oftast fredagar) eller på föreningens hemsida.

Föreningen bevakar också samhällsfrågor av intresse för pensionärer.

Som medlem kan Du teckna förmånliga försäkringar och utnyttja de medlemsrabatter, som SPF förhandlat fram

Årsavgiften är 300 kronor/person.

Vill Du veta mer om föreningen kontakta någon av styrelsemedlemmarna direkt. Kontaktuppgifter finns under fliken Styrelsen.