Årsmöte 2024

Reftele SPF har haft sitt årsmöte 2024 så nu tar vi nya tag för att fylla ett år till med samma fina verksamhet som vi hörde om i verksamhetsberättelsen för 2023.

Medlemmarna samlades i Föreningsgården i torsdags för årsmöte. Ett årsmöte är både tillbakablick med verksamhetsberättelse och bokslut och spännande framtidsplaner. 2023 var ett år med riklig verksamhet där nio månadsträffar med i genomsnitt 87,4 deltagare har varit det viktigaste för att ge Refteles pensionärer en återkommande träffpunkt. Inför 2024 planeras återkommande månadsträffar, utflykter, promenader och en riktig vårfest. Ingvar Eriksson och Siv Dyesson avtackades då de lämnat förtroendeuppdrag i föreningen. Efter årsmötet består styrelsen av Aulikki Kultima, Olle Sjöö, Kjell Martinsson, Kerstin Svensson, Kjell Örtlund, Lars-Ingvar Björk och Lars-Erik Pettersson. De medlemmar som lämnat gemenskapen under 2023 hedrades under den parentation som inledde mötet.