Vårfest

Våren har varit kall. Men på söndag skall värmen komma. I väntan på den spred sig värmen bland medlemmarna på vårfesten med trevlig musikunderhållning och god mat.

Vårfest hos SPF Reftele

Medlemmarna vill så gärna ha vår, så 96 av dem kom till Föreningsgården för årets vårfest. För underhållningen svarade Happes Orkester från Halmstad och för god mat svarade Reftele Wärdshus. För den trevliga gemenskapen och den goda stämningen svarade medlemmarna själva, så det var nöjda vårälskare som gick hem när sista tonen klingat ut från scenen och lotterivinsterna var fördelade. Nästa gång är det göken som står för underhållningen vid Gökottan 14 maj och under SPFs folkhälsovecka väntar en utflykt till Fridsnäs 21 maj och en långpromenad i Väcklingeskogarna 23 maj.