Friskvårdskort

Häng med i SPF Seniorernas friskvårdssatsning!

Köp Friskvårdskort av Arne Karlsson på månadsträffar. Förfrågan tel 070 883 91 8

Alla, gammal som ung, mår bra av att röra på sig! Skriv in alla godkända friskvårdsaktiviteter som omfattar minst 30 min på ett FRISKVÅRDSKORT. Ex. tipspromenader, stavgång, promenad, cykeltur, gympass, skidåkning, simning, trädgårdsarbete, boule, bowling, yoga mm.

Det ryms 24 aktiviteter på varje kort. Friskvårdskortet kostar 20 kronor. Du kan köpa på våra månadsträffar. Fyllt kort lämnas in på månadsträffarna. Föreningen kommer att med jämna mellanrum ha lottdragning med fina vinster. Vinnare meddelas på månadsträff eller via sms.  Varje år deltar vi även i Distriktets lotteridragning med vår förenings insamlade friskvårdskort. Där har vi med lite tur chans att vinna en summa pengar till föreningen.