Månadsmöten

I samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan.

Alla möten är i Equmeniakyrkan, Drottninggatan 16, Huskvarna om inget annat anges. Månadsmötet startar klockan 15.00
Vid månadsmöten upptar programmet vanligtvis kaffeservering, information om föreningens aktiviteter, anmälan till resor och lotterier.

Onsdag den 24 april. Kom och lyssna på en fantastisk sångare. Edward C Johansson som har ett gediget CV inom branschen. Han har synts på country-festivaler, Vallarna i Falkenberg, stadsfester, amerikansk TV, bygdegårdar och delat scen med bland andra Hasse Andersson, Little Gerhard, och Elvis. Edward har rest och turnerat genom USA och vandrat i rockens och countryns musikaliska fotspår. Underhållning och fika 100 kr.

Onsdag den 22 maj. Berättandets makt! Huskvarna / Jönköping. Lars-Göran Åkerberg journalist och författare kåserar. Fika 60 kr.

Onsdag den 10 juli. Vi besöker Bönareds hembygdsgård. Under några hektiska sommarveckor besöks Bönareds hembygdsgård av tusentals gäster som dricker kaffe och äter den omtalade jordgubbstårtan. Samåkning från nya biblioteket 14.30.

All anmälan sker till Birgitta Magnusson 070–3657783
Vid samåkning betalar passagerare 7: - per mil / per person och parkeringsavgiften delas.

Se även annons i JP under Föreningskontakten