ÅRSMÖTE

Årsmöte 13 februari 2024 klockan 1500 i Pingstkyrkans cafévåning med sedvanliga förhandlingar.

Den 13 Februari 2024 klockan 1500 i Pingstkyrkans cafévåning har vi Årsmöte i  SPF Seniorerna Gnosjö. Vi kommer att ha sedvanliga förhandlingar, fika, lotteri och information.

Slutstation eller fortsatt resa?. Ja det bestämmer vi som är medlemmar i föreningen. Som läget är nu så har vi inför år 2024 inte en fungerande styrelse, för få personer, vi behöver bli ytterligare 2- 3 st som vill vara med varav en som sekreterare. Vi behöver ha ett par stycken som kan utgöra valberedning. Dessutom behöver alla bli kvar i de uppgifter de har idag. Två alternativ finns: gå över till en annan närliggande SPF förening eller lägga ner. På årsmötet måste vi bestämma oss.

Vill Du vara med så hör av Dig till någon i styrelsen . Hur Du når oss kan Du hitta på styrelsesida här uppe i listen.

Välkommen med på Årsmötet.