SPF app

SPF Seniorerna Daladistriktet har inhandlat en app som laddas ner till mobiltelefonen. Där kan man som medlem ta del av den information som föreningen lägger ut på hemsidan på ett väldigt enkelt sätt.

Om du laddar ner SPF-appen (gratis) till din telefon eller padda kan du få notiser dit automatiskt när de läggs in på vår webbplats.

Klicka här för att läsa hur du gör!

Sedan ovanstående beskrivning gjordes har appen försetts med en filtreringsmöjlighet. Om du på startsidan klickar på "Filtrera nyheter" kan du välja om du vill se nyheter från vår förening, från distriktet, från förbundet eller allihopa.

Om du vill "hålla koll på" någon annan förenings nyheter, förutom vår egen, till exempel någon grannförening så går du till den föreningen på appen och klickar på det lilla hjärtat i övre högra hörnet och sedan på "Lägg till". Då behöver du i fortsättningen bara klicka på hjärtat när du vill byta mellan vår förenings och den andra föreningens nyheter.