Aktiviteter.

Tiden går och nu är vi en bit inne på 2024. Det finns mycket att engagera sig i. Våra egna månadsmöten, Boulen, Hälsoveckan, Besöka andra föreningar, osv. Välkommen i vår gemenskap.

Nu är vi inne på våren 2024

Det populära IT-Caféet fortsätter under våren. Det blir varannan onsdag under våren med många olika teman. Kl 14-16 håller vi på och Vuxenskolan är våra lokaler. Du välkommen att lära dig mer om Mobiltelefonen, Paddan och bärbara datorn. ¨Experter¨ från de egna klubbarna finns på plats för att lära ut apparaternas hemligheter.

Inneboulen spelas sista gången i Boulehallen den 16 maj. From den 20 maj har vi flyttat ut Boulen till Hille IP och håller på måndagar och torsdagar med start kl 10. Vi behöver hjälp med att iordningställa utebanan i Hille. Kom ut fredagen den 17 maj kl 10 och hjälp till.

På Riksplanet har SPF tagit fram en app, som man kan ha i mobiltelefonen. Den kan ni gå in på ¨appar¨ och ta hem. Då får ni all info i mobilen, både från Hille och från distrikt och riks. Det är många som redan använder den.

Folkhälsoveckan pågår i Boulognern 20 till 23 maj. Mer info på många andra platser i datan.

Om vårt eget vårprogram läser du på annan plats.

Berätta gärna för dina vänner, som inte har e-post, om vad som händer i vår förening.

Vi ses snart.

VÄLKOMMEN