MÖTESPROGRAM  2024

Här nedan skall vi informera om årets programpunkter. Vi kör så smått igång efter långt uppehåll.

Aktiviteter.

Information om medlemsträffar skickas ut via programblad med posten och E-post samt finns på föreningens hemsida: www.sp

Nu skall vi ha ÅRSMÖTE.

Vi träffas tisdagen den 20 februari 2024, kl 13 på Församlingsgården i Hille.

Vanliga Årsmötesförhandlingar.

Välkomna till denna trevliga träff tillsammans.

Dagens höjdpunkt blir väl att svara på frågor som Kenneth Bognesand har sammanställt.

Dessutom blir det lotteri, som vanligt.

Marianne Pedersen

Ordf.

Studiecirklar och kulturaktiviteter anordnas i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan. Kolla på deras hemsida vad som är på gång. Bl.a. är det kurser i användandet av iPad och Mobiltelefoner på gång.  Gå in på Studieförbundets hemsida och anmäl er.

Rörelsesatsning för seniorer.

Varje tisdag kl 13.30 - 15.00. Hedvigslundshallen. Kostnadsfria aktiviteter såsom Gå-innebandy, Pickleball, Boccia och Tennis på studs. Fika i det fina Caféet. Mer info via: info@innebandyforall.se

SPF Hille har även egna gymnastiska aktiviteter i Gymnastikens hus på Utmarksvägen på onsdagar och fredagar. Kontakta styrelsen, så får du veta mer. Det gäller att hålla igång- livet ut.

Läs mer under Säsongens aktiviteter.