Jul- och nyårshälsning från Distriktet

Året närmar sig sitt slut, och det är med stor tacksamhet och glädje vi riktar oss till er alla för att uttrycka vår uppskattning för de fantastiska insatser ni har gjort under det gångna året. Ert engagemang och dedikation i föreningarna har verkligen varit hjärtat i vår gemenskap.

Vi har tillsammans skapat minnen, delat skratt och stöttat varandra i både glädje och utmaningar. Ert bidrag till gemenskapen har gjort 2023 till ett minnesvärt år för oss alla. Genom olika aktiviteter, möten och evenemang har vi skapat en atmosfär av samhörighet och vänskap som är ovärderlig.

Vi vill passa på att rikta ett stort tack till var och en av er för ert deltagande och engagemang Utan er skulle våra föreningar inte vara desamma. Ni är kärnan i det vi gör i föreningarna, och vi är oerhört tacksamma för den tid och energi ni investerat.

Nu blickar vi framåt mot det nya året, 2024. Vi ser med spänning och förväntan fram emot ännu ett år fyllt av intressanta möten, givande aktiviteter och fortsatt gemenskap. Tillsammans kommer vi att skapa ännu fler minnen och ögonblick som kommer att föra oss närmare varandra och stärka vår gemenskap.

Vi önskar er alla en fridfull jul och ett strålande nytt år. Må det vara fyllt av glädje, hälsa och nya möjligheter. Tack för ert fantastiska engagemang, och vi ser fram emot att fortsätta vår resa tillsammans under det kommande året.

Varma julhälsningar från samtliga i Distriktet gm
Kalevi Niemi, ordförande
SPF Seniorerna Västernorrland