SSK - onsdag 20:e mars - "Måstematch"

"Måstematch" i morgon mot Karlskoga!!

SSK inledde tyvärr kvartsfinalspelet mot Karlskoga med en förlust trots ett markant spelövertag de två första perioderna. Dessutom fördelen av hemmaplan och ett antal tillfällen i power play. Nu gäller det att ta revansch och utnyttja fördelen av hemmaplan på  onsdag den 20:e mars kl. 19.00. Därefter är det två bortamatcher, 22:a och 24:a  mars. Kvartsfinalen spelas i bäst av sju matcher. och blir det inte ett avgörande efter de fyra första matcherna, blir det spel hemma/borta/hemma tills något av lagen vunnit fyra matcher. En vinst i morgon är sannolikt en förutsättning för att gå vidare i slutspelet.
Under seriespelet har SSK spelat fyra matcher mot Karlskoga och vunnit samtliga. Det kommer bli mycket jämna och tuffa matcher då Karlskoga hittat toppformen i slutet av den ordinarie serien. Nu gäller det att stötta SSK så boka biljetter omgående då det sannolikt blir fullsatt!
Här följer utdrag av ett mail vi fått av SSK som klargör vad som gäller för bokning och priser under slutspelet.

"Hej ,
Då har vi fattat beslut om alla biljetter under slutspelet och vad som gäller för er.
Calle Abers, ingen skillnad för er vad gäller priser, 150:-/plats
Sittplatser, under slutspelet ger vi inga rabatterade platser på långsidan. Vi rekommenderar er att boka pensionärs platser för 140:- på kortsidan, dock behöver ni inte göra det via nätet utan ni hör av er som vanligt och säkerställer därmed att ni får sitta ihop samt att ni slipper köa."

Så här bokar man:
Maila till: holmfasthockeyn@gmail.com .
Ange antalet biljetter och sittplatser reserveras
Ange om du/ni vill äta hos Calle Aber och hur många
Biljetterna hämtar du vid Dickas Disk direkt till vänster efter entrén där du betalar med kort.

Välkommen till Scaniarinken och SSK!!!
SPF Holmfasthockeyn