Gott Nytt Hockeyår

På onsdag blir det garanterat en toppmatch när suveräna serieledaren MoDo kommer till Scaniarinken. SSK har då tillgång till JVM-spelarna Ludvig Jansson och Alex Ciernik som båda imponerade i Kanada. Räkna med publikinvasion och boka därför biljetter redan nu.

GOTT NYTT HOCKEYÅR!

Sen följer två bortamatcher innan det är dags för nästa hemmamatch mot Västerås den 21 januari.
Stöd SSK - anmäl dig nu och ta med en gäst!
Som medlem i SPF kan du i år bjuda in andra "seniorer" som vi hoppas blir medlemmar i Holmfast. Vi uppmanar fler medlemmar att komma och se SSK spela.  För SSK är det viktigt och stimulerande att ha ett starkt publikstöd som lyfter och sporrar laget. Missa inte att se SSK spela i den form man har idag! Det är nästan som i gamla goda tider när SSK tillhörde den verkliga eliten! Snart är vi där!

Bokning;
Maila till: holmfasthockeyn@gmail.com. SSK reserverar sittplatser på entréplanets långsida . Ange namn samt till vilka matcher du vill boka biljett och hur många. Biljetten kostar 140 kr mot normalt 295 kr. Ange även om du vill äta eller ej vid bokningen. Biljetterna hämtar du ut vid Dickas Disk direkt till vänster efter entrén där du även betalar med kort

Calle Abers restaurang. I samband med matcherna kan du äta buffé för 140 kr vilket är en rabatt på 20%. Vill du ha en plats vid SPF-bordet ska du boka vid biljettbokning.

SSK:s närmaste hemmamatcher:

MoDo, 11 januari
Västerås, 21 januari
AIK, 28 januari

Västervik, 1 februari
Almtuna, 8 februari
Tingsryd, 12 februari
MoDo, 17 februari

Östersund, 1 mars
Björklöven, 10 mars

Har du några frågor så skicka ett mail till oss.
HEJ OCH TACK FRÅN OSS I HOLMFASTHOCKEYN!