Årsmöte

SPF Treklövern årsmöte

Årsmöte i SPF Treklövern måndag 26 Februari Kl. 14.00

Första årsmötet för SPF Treklövern i vagnhallen på Fotänen hade samlat c:a 60 deltagare som genomfördes snabbt och bra under ledning av Jan Anders Tolf som mötesordförande. Till ny ordförande för SPF Treklövern valdes Toivo Mielonen efter Jan Gustavsson som avgår men är kvar i styrelsen som vice ordförande. För övrigt är det ingen ändring i styrelsen. Det tidigare framröstade namnet SPF Treklövern som är namnet som röstats fram av medlemmarna efter sammanslagningen av SPF Stångå,SPF Roxen och SPF Brasken .Namnet fastställdes av årsmötet och är det som gäller i fortsättningen.Efter sammanslagningen har föreningen 396 medlemmar vilket är en styrka för att kunna hålla igång med aktiviteter och underhållning för oss seniorer. Efter mötesförhandlingarna avtackades personer som avslutat sina uppdrag i SPF Treklövern och SPF Brasken med presentkort. Efter underhållning av Carina och Bent Olov Johansson som spelade och sjöng samt ordnade en uppskattad musikquiz fick medlemmarna njuta av kaffe och semla. Sedvanligt lotteri med fina vinster avslutade årsmötet. Nästa gång vi ses är träffen den 25 Mrs med löfte om våren.